Časté dotazy

Objednávka


Je zboží na Gatio.cz originální?

Deklarujeme, že veškeré zboží které prodáváme je originální a pochází z kolekcí uplynulých sezón.

Jak si mohu objednat?

Proces objednávání je na GATIO zcela jednoduchý: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku, klikněte na možnost »Pokračovat k platbě«. Pro zadání a dokončení objednávky doporučujeme vytvoření zákaznického účtu. Jako nový zákazník tak můžete jednoduše učinit v procesu objednávky, kdy zůstanete už automaticky přihlášeni. Pokud již zákaznický účet máte, můžete se snadno přihlásit pomocí uživatelských údajů (e-mailové adresy a hesla). Proces objednávky se pak následně skládá ze tří kroků: doprava & platba, informace o Vás a potvrzení objednávky.

Mohu objednávku zadat také po telefonu?

V případě, že chcete udělat telefonickou objednávku, nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 511 444 906. Náš GATIO zákaznický servis je Vám kdykoliv k dispozici a my budeme rádi, když Vám budeme moci poradit s otázkami ohledně online objednávky, reklamace nebo vrácení zboží.

Mohu stornovat svoji objednávku, když ještě nebyla odeslána?

Stornování objednávky je možné pouze v případě, že objednávka nebyla ještě odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit Vaši žádost o stornování objednávky. Náš zákaznický servis je Vám k dispozici na telefonním čísle 511 444 906 nebo na e-mailu info@gatio.cz.

Mohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?

Změna adresy je možná pouze v případě, že objednávka nebyla ještě odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit Vaši žádost o stornování objednávky. Náš zákaznický servis je Vám k dispozici na telefonním čísle 511 444 906 nebo na e-mailu info@gatio.cz.

Co se stane po dokončení objednávky?

Po odeslání Vaší objednávky dostanete obratem potvrzovací e-mail o přijetí objednávky s informacemi o vybraných produktech, fakturační a dodací adrese a způsobu platby. V případě dotazů kontaktujte náš zákaznický servis přes e-mail info@gatio.cz nebo na telefonním čísle 511 444 906.

Platba a doprava


Jaké typy platby jsou k dispozici?

Můžete si zvolit mezi následujícími platebními možnostmi: platba kreditní kartou, PayPal, GoPay, bankovní převod, Twisto a platba na dobírku.

Kdy a jak dostanu svoji fakturu?

Fakturu naleznete v balíčku společně s Vašimi produkty.

Jaká je cena poštovného?

Při objednávce nad 3000Kč je doprava zdarma. Při objednávce do 3000Kč je doprava zpoplatněna částkou 49Kč (v případě zaslání přes Zásilkovnu) a částkou 89Kč (v případě zaslání přes GLS kurýra).

Jaká je doba dodání?

Doba dodání se pohybuje v rozmezí 4-7 dnů, v závislosti na tom, ve kterém skladu se daný produkt nachází. Přesnou dobu dodání najdete uvedenou při každém produktu, stačí když si na stránce produktu vyberete požadovanou variantu (velikost) a automaticky se Vám pod popisem produktu zobrazí doba dodání.

Kým bude můj balíček doručen?

Naše produkty zasíláme prostřednictvím našeho logistického partnera GLS nebo přes Zásilkovnu.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail o odeslání spolu se sledovacím číslem.

Mohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?

Změnit adresu dodání je možné, pokud ještě nebyla objednávka odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit Vaši žádost o o změnu adresy. Zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle 511 444 906 nebo přes e-mail info@gatio.cz.

Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?

V případě doručení poškozeného zboží, budete mít příležitost ho s uvedením důvodu bezplatně reklamovat. Jakmile k nám položka dorazí a bude řádně zkontrolována, obratem Vám peníze vrátíme, popřípadě zašleme nové zboží.

Slevové kupóny


Jak mohu uplatnit můj slevový kód?

Pokud máte slevový kupón, můžete ho uplatnit přímo při procesu objednávání. V nákupním košíku ho jednoduše vložte do řádku s nápisem »Vložit slevový kupón«. Vybraná sleva se Vám následně automaticky odečte z celkové sumy pořízeného nákupu.

Mohu uplatnit můj slevový kód dodatečně na již existující objednávku?

Slevový kupón nemůže být přidán dodatečně. Pokud jste při nákupu zapomněli slevový kód uplatnit, využít ho můžete až při další objednávce.

Můj slevový kód nefunguje, jaký může být důvod?

Pokud Váš slevový kód nefunguje, může to být z následujících důvodů:

1. Kupón byl již uplatněn.

2. Použití kupónu je podmíněno minimální nebo maximální hodnotou objednávky.

3. Kupón není možné uplatnit na všechny značky.

Pokud Váš kupón nefunguje z jiného důvodu, obraťte se prosím na náš zákaznický servis s připraveným slevovým kódem.

Vrácení zboží a reklamace


Jak mohu vrátit zboží?

Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář na této stránce: Formulář pro vrácení zboží

Zboží na výměnu / vrácení musí obsahovat originální štítky!

Jak mohu vyreklamovat produkt?

Pro reklamaci zboží prosím vyplňte formulář na této stránce: Formulář pro reklamaci zboží

Jak postupovat při výměně zboží?

Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář na této stránce: Formulář pro výměnu zboží

Zboží na výměnu / vrácení musí obsahovat originální štítky!

Kolik dní mám na vrácení zboží?

Zboží můžete vrátit do 30 dní po obdržení Vaší objednávky. Více informací o tom, jak vrátit zboží na GATIO naleznete v této sekci výše.

Jak dostanu peníze zpět?

Peníze Vám zašleme na bankovní účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři. Máte-li jakékoli dotazy ohledně vrácení peněz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Jak dlouho trvá převod peněz na účet?

Částka Vám bude připsána na účet v zákonné lhůtě 14 dnů od momentu, kdy obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží. Pro Vaši maximální spokojenost peníze obvykle zasíláme do 2-3 pracovních dnů od zkontrolování Vaší zásilky.

Na jakou adresu mám poslat zboží určené pro vrácení?

Vyplněný formulář a produkty zabalte a zašlete na adresu G&T Group s.r.o., Sušická 852/32, 160 00 Praha, Česká republika. Další možností je kontaktování našeho zákaznického servisu, který Vám pomůže sjednat zpětnou dopravu přes Zásilkovnu.

Kontakt


Jak vás mohu kontaktovat?

Náš zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat přes e-mail info@gatio.cz nebo telefonicky na čísle 511 444 906 (pondělí-pátek od 8-17 hodin).

O nás

Zasloužíte si kvalitní oblečení i servis. Proto tu jsme.

Než jsme se rozhodli založit internetový obchod se značkovým oblečením, něco nám tu chybělo: Postrádali jsme e-shop, který by nabízel kvalitu za příznivé ceny, a přitom se o svoje zákazníky pečlivě staral. Proto jsme vybrali prověřené dodavatele a začali prodávat originální zboží pocházející z kolekcí uplynulých sezón, díky čemuž můžeme nabídnout tak skvělé ceny. Zaměřili jsme se také na to, aby byl pro Vás nákup v našem e-shopu co nejjednodušší a nejrychlejší. Pustili jsme se do toho pokorně a věděli, že k úspěchu a spokojenosti vede jenom poctivá a zodpovědná cesta, po které stále jdeme. Důkazem je třeba našich 10 000+ věrných fandů na Facebooku, kterých stále přibývá. Na Gatio.cz se můžete vždycky spolehnout:

 

+ Originální oblečení za bezkonkurenční ceny

+ Rychlá a vstřícná komunikace

+ Bezproblémové dodání zboží

+ Výměna zboží zdarma na naše náklady

+ Žádné zbytečné příplatky

+ Profesionální přístup

+ Doprava zdarma od 3000 Kč

 

Zákazníci jdou tam, kde si jich váží.

Vážíme si každého zákazníka, a to pro nás není jen ohrané klišé. Naším prvořadým cílem je vytvořit si s našimi zákazníky přátelské vztahy a postarat se o to, aby byli s naším zbožím a zákaznickým servisem maximálně spokojení. Neskrýváme se před reklamací zboží ani před jeho vrácením, o čemž se můžete přesvědčit i vy sami. Přejeme Vám příjemný nákup na našem e-shopu.

Team Gatio.cz