Časté dotazy

Objednávka


Je zboží na Gatio.cz originální?

Deklarujeme, že veškeré zboží které prodáváme je originální a pochází z kolekcí uplynulých sezón.

Jak si mohu objednat?

Objednávat na GATIO je zcela jednoduché: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku klikněte na možnost »Pokračovat k platbě«. Pro zadání objednávky doporučujeme vytvořit si zákaznický účet. Jako nový zákazník tak můžete jednoduše udělat v procesu objednávky a pak už budete automaticky přihlášen. Pokud již máte zákaznický účet, můžete se jednoduše přihlásit pomocí uživatelských údajů (e-mailové adresy a hesla). Následně budete vedeni procesem objednávky ve třech krocích (doprava&platba - Informace o vás - potvrzení objednávky).

Mohu objednávku zadat také po telefonu?

V případě že chcete udělat telefonickou objednávku, kontaktujte nás na telefonním čísle 511 444 906. Náš GATIO zákaznický servis je Vám kdykoliv k dispozici, pokud máte otázky ohledně online objednávky, reklamace nebo procesu vrácení zboží.

Mohu stornovat svoji objednávku, když ještě nebyla odeslána?

Stornovat objednávku je možné, pokud ještě nebyla objednávka odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit Vaši žádost o stornování objednávky. Zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle 511 444 906 nebo přes e-mail info@gatio.cz.

Mohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?

Změnit adresu dodání je možné, pokud ještě nebyla objednávka odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit Vaši žádost o o změnu adresy. Zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle 511 444 906 nebo přes e-mail info@gatio.cz.

Co se stane po dokončení objednávky?

Po odeslání Vaší objednávky dostanete e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky s informacemi o vybraných produktech, Vaší fakturační a dodací adrese a způsobu platby. V případě dotazů kontaktujte prosím náš zákaznický servis přes e-mail info@gatio.cz nebo na telefonním čísle 511 444 906.

Platba a doprava


Jaké typy platby jsou k dispozici?

Můžete si zvolit mezi následujícími platebními možnostmi: platba kreditní kartou, PayPal, GoPay, bankovní převod, Twisto a platba na dobírku.

Kdy a jak dostanu svoji fakturu?

Fakturu naleznete v balíčku společně s Vašimi produkty.

Jaká je cena poštovného?

Náklady na dodání zboží hradí GATIO. Poštovné je tedy zcela zdarma.

Jaká je doba dodání?

Doba dodání je v rozmezí 1-9 pracovních dnů, v závislosti na tom, ve kterém skladu se daný produkt nachází. Přesnou dobu dodání najdete uvedenou při každém produktu, stačí když si na stránce produktu vyberete požadovanou variantu (velikost) a automaticky se Vám pod popisem produktu zobrazí doba dodání.

Kým bude můj balíček doručen?

Naše produkty zasíláme našim logistickým partnerem GLS nebo českou poštou.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail o odeslání spolu se sledovacím číslem.

Mohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?

Změnit adresu dodání je možné, pokud ještě nebyla objednávka odeslána. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit Vaši žádost o o změnu adresy. Zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle 511 444 906 nebo přes e-mail info@gatio.cz.

Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?

Pokud doručené zboží není v pořádku, můžete ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována, vrátíme Vám peníze nebo Vám zašleme nové zboží.

Slevové kupóny


Jak mohu uplatnit můj slevový kód?

Pokud máte slevový kupón, můžete ho uplatnit přímo při objednávce. Jednoduše ho v nákupním košíku vložte do řádku »Vložiť slevový kupón«. Celková suma Vaší objednávky se pak automaticky upraví a hodnota slevového kódu se odečte.

Mohu uplatnit můj slevový kód dodatečně na již existující objednávku?

Slevový kupón nemůže být použit dodatečně. Pokud jste zapomněli uplatnit Váš kód při nákupu, můžete tak jednoduše udělat při Vaší následující objednávce.

Můj slevový kód nefunguje, jaký může být důvod?

Pokud Váš slevový kód nefunguje, může to být z následujících důvodů:

1. Kupón byl již uplatněn, a proto je slevový kód použitý

2. Použití kupónu je podmíněno minimální a/nebo maximální hodnotou objednávky.

3. Kupón není možné uplatnit na všechny značky.

Pokud Váš kupón nefunguje z jiného důvodu, obraťte se prosím na náš zákaznický servis a mějte Váš slevový kód po ruce.

Vrácení zboží a reklamace


Jak mohu vrátit zboží?

1. Vyplňte formulář, který jste měli přiložen v balíčku při produktech (najdete ho na druhé straně faktury). Pokud formulář nemáte, můžete jej stáhnout zde: reklamační formulář

2. Vyplněný formulář a produkty zabalte a zašlete na adresu G&T Group s.r.o., Sušická 852/32, 160 00 Praha, Česká Republika, nebo nás kontaktujte a my Vám objednáme kurýra, který u Vás zboží zdarma vyzvedne.

3. Váš balíček budeme očekávat a jakmile k nám dorazí, informujeme Vás sms zprávou, abyste měli jistotu, že Vaše zásilka dorazila v pořádku a že Vaši žádost již vyřizujeme. Nejpozději do 14 dnů, ale obvykle do 2-3 pracovních dnů Vám zašleme nové zboží pro výměnu nebo Vám zašleme peníze na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři.

Zboží na výměnu / vrácení musí obsahovat originální štítky!

Jak mohu vyreklamovat produkt?

1. Vyplňte formulář, který jste měli přiložen v balíčku při produktech (najdete ho na druhé straně faktury). Pokud formulář nemáte, můžete jej stáhnout zde: reklamační formulář

2. Vyplněný formulář a produkty zabalte a zašlete na adresu G&T Group s.r.o., Sušická 852/32, 160 00 Praha, Česká Republika, nebo nás kontaktujte a my Vám objednáme kurýra, který u Vás zboží zdarma vyzvedne.

3. Váš balíček budeme očekávat a jakmile k nám dorazí, informujeme Vás sms zprávou, abyste měli jistotu, že Vaše zásilka dorazila v pořádku a že Vaši žádost již vyřizujeme. Nejpozději do 14 dnů, ale obvykle do 2-3 pracovních dnů Vám zašleme nové zboží pro výměnu nebo Vám zašleme peníze na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři.

Zboží na výměnu / vrácení musí obsahovat originální štítky!

Jak postupovat při výměně zboží?

1. Vyplňte formulář, který jste měli přiložen v balíčku při produktech (najdete ho na druhé straně faktury). Pokud formulář nemáte, můžete jej stáhnout zde: reklamační formulář

2. Vyplněný formulář a produkty zabalte a zašlete na adresu G&T Group s.r.o., Sušická 852/32, 160 00 Praha, Česká Republika nebo nás kontaktujte a my Vám objednáme kurýra, který u Vás zboží zdarma vyzvedne.

3. Váš balíček budeme očekávat a jakmile k nám dorazí, informujeme Vás sms zprávou, abyste měli jistotu, že Vaše zásilka dorazila v pořádku a že Vaši žádost již vyřizujeme. Nejpozději do 14 dnů, ale obvykle do 2-3 pracovních dnů Vám zašleme nové zboží pro výměnu, nebo Vám zašleme peníze na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři.

Zboží na výměnu / vrácení musí obsahovat originální štítky!

Kolik dní mám na vrácení zboží?

Zboží můžete vrátit do 30 dní po obdržení Vaší objednávky. Více informací o tom, jak vrátit zboží na GATIO naleznete v této sekci výše.

Jak dostanu peníze zpět?

Peníze Vám zašleme na bankovní účet, který jste uvedli na reklamační formulář. Máte-li jakékoli dotazy ohledně vrácení peněz, kontaktujte prosím kdykoli náš zákaznický servis.

Jak dlouho trvá převod peněz na účet?

Částka Vám bude připsána na účet v nejpozději zákonné lhůtě 14 dnů od momentu, kdy dostaneme a zkontrolujeme vrácené zboží. Pro Vaši maximální spokojenost obvykle zasíláme peníze do 2-3 pracovních dnů od obdržení a zkontrolování Vaší zásilky.

Na jakou adresu mám poslat zboží určené pro vrácení?

Vyplněný formulář a produkty zabalte a zašlete na adresu G&T Group s.r.o., Sušická 852/32, 160 00 Praha, Česká Republika nebo nás kontaktujte a my Vám objednáme kurýra, který u Vás zboží zdarma vyzvedne.

Kontakt


Jak vás mohu kontaktovat?

Náš zákaznický servis můžete kdykoliv kontaktovat přes e-mail info@gatio.cz nebo telefonicky na čísle 511 444 906 (Pondělí - Pátek, 8-17 hodin).

O nás

Zasloužíte si kvalitní oblečení i servis. Proto tu jsme.

Než jsme se rozhodli založit internetový obchod se značkovým oblečením, něco nám tu chybělo: Postrádali jsme e-shop, který by nabízel kvalitu za příznivé ceny a přitom se o svoje zákazníky pečlivě staral. Proto jsme vybrali prověřené dodavatele a začali prodávat originální zboží pocházející z kolekcí uplynulých sezón, díky čemuž můžeme nabídnout tak skvělé ceny. Zaměřili jsme se také na to, aby byl pro Vás nákup v našem e-shopu co nejjednodušší a nejrychlejší. Pustili jsme se do toho pokorně a věděli, že k úspěchu a spokojenosti vede jenom poctivá a zodpovědná cesta, po které stále jdeme. Důkazem je třeba našich 10 000+ věrných fandů na Facebooku, kterých stále přibývá. Na Gatio.cz se můžete vždycky spolehnout:

 

+ Originální oblečení za bezkonkurenční ceny

+ Rychlá a vstřícná komunikace

+ Bezproblémové dodání zboží

+ Výměna zboží zdarma prostřednictvím kurýra

+ Žádné zbytečné příplatky

+ Profesionální přístup

+ Doprava zdarma

 

Zákazníci jdou tam, kde si jich váží.

Vážíme si každého zákazníka a pro nás to není jen ohrané klišé. Naším prvořadým cílem je vytvořit přátelský vztah a postarat se o zákazníka nejen před nákupem, ale i během něj a hlavně po nákupu. Neskrýváme se před reklamací zboží, nebo jeho vrácením. Až když řešíte reklamaci nebo vrácení zboží, teprve pak poznáte kvalitu e-shopu. Přejeme Vám příjemný nákup v našem e-shopu.

Gatio.cz